Onderzoek onder Generatie X

Musis Arnhem onderzoekt hoe mensen geboren tussen 1965 en 1980 culturele activiteiten ontdekken en welke manieren van communiceren daarbij het beste aansluiten. Met deze inzichten kunnen we onze marketing en publiekscommunicatie beter laten passen bij de wensen en voorkeuren van Generatie X.

Onze Marketing-stagiaire werkt aan dit onderzoek en hoort graag hoe jij naar cultuur kijkt. Door de korte vragenlijst in te vullen help je ons om beter aan te sluiten bij de onderwerpen, plekken en communicatievormen die voor jouw generatie relevant zijn.

Het invullen duurt ongeveer drie minuten en gebeurt volledig anoniem. De resultaten worden gebruikt voor het afstudeeronderzoek van onze stagiaire. Je antwoorden blijven anoniem, tenzij je aangeeft dat we later contact mogen opnemen.

Jouw bijdrage is dus waardevol én veilig.

Doe je mee?

Klik op de link om de vragenlijst te openen: https://forms.office.com/e/JK47u3z8WV.

Alvast hartelijk dank voor je deelname.