Zoeken Menu
Sluit

Veelgestelde vragen

Hieronder een selectie van de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons bespreekbureau via 026 – 443 73 43 of via bespreekbureau@musisenstadstheater.nl.

Belangrijk
Als je ervoor kiest om je bestelling te betalen met iDeal is het belangrijk alle stappen te doorlopen. Nadat de betaling via je bank heeft plaatsgevonden, kom je terug op onze website. Tickets worden per mail verstuurd en staan in je account op onze website.

Veelgestelde vragen over ons coronabeleid

  • Op deze pagina vind je de meest up-to-date status van een voorstelling of concert. Indien je al tickets hebt gekocht, word je per mail op de hoogte gehouden.

  • Als je je kaarten na 12 april heb aangeschaft kan je je ze retourneren tot 3 werkdagen voor de voorstelling. Je kan de kaarten om laten boeken of inruilen voor een tegoedbon. De tegeoedbon heeft een geldigheid van 1 jaar. Wij zijn genoodzaakt servicekosten in rekening te brengen. De servicekosten bij het annuleren van kaarten zijn € 2,50 per ticket. Neem hiervoor contact op met bespreekbureau via 026 – 443 73 43 of bespreekbureau@musisenstadstheater.nl.

    Voor alle kaarten die vóór 12 april zijn aageschaft geldt het flexibele retourbeleid: 
    ► Tot een uur voor aanvang van een voorstelling of concert kunt u uw kaarten retourneren. Bij een klein aantal evenementen geldt het flexibele retourbeleid niet.
    ► Kies zelf of u het bedrag wilt doneren, een tegoedbon wilt of het bedrag wilt laten terugbetalen. Als u doneert komt uw donatie ten goede aan Musis & Stadstheater Arnhem. 
    ► De administratiekosten nemen wij voor onze rekening. Bij een klein aantal evenementen worden servicekosten berekend.

  • Wij volgen de richtlijnen van de rijksoverheid. Er zijn door de overheid geen capaciteitsbeperkingen opgelegd vanwege corona.

  • Wij ventileren met 100% afzuiging en 100% inblaas van verse lucht. Musis heeft een moderne luchtbehandeling met invoer van verse buitenlucht. Ook in het Stadstheater is er ruime invoer van verse buitenlucht.

  • Per 23 maart 2022 zijn er geen coronamaatregelen meer van kracht in onze theaters. 

Veelgestelde vragen

  • Ja, er wordt €1,00 servicekosten per kaart gerekend voor het bestellen via ons bespreekbureau, met een maximum van €5,00 per bestelling. Bij het bestellen van rolstoelplaatsen, betalingen met een cadeau- en tegoedbon en via de website worden geen servicekosten gerekend.

  • Nadat je de bestelling volledig hebt afgerond, worden de e-tickets verstuurd per mail. Tevens staan ze in je account op onze website.

  • Tijdens het bestellen kun je een betaalwijze kiezen (iDeal, Creditcard of Podium Cadeaukaart). Als je voor Podium Cadeaukaart kiest, wordt om het kaartnummer en de bijbehorende veiligheidscode gevraagd. Het kaartnummer staat op de achterzijde van de Podium Cadeaukaart, onder de streepjescode. Onder de kraslaag op dezelfde zijde van de kaart staat de veiligheidscode. Meer informatie en het saldo van de Podium Cadeaukaart is te vinden op podiumcadeaukaart.nl. Het eventuele resterende bedrag kun je voldoen via iDeal of Creditcard.

  • Het is helaas niet mogelijk om online te betalen met de Dit is PAS Arnhem. Neem contact op met ons bespreekbureau als je hiervan gebruik wilt maken.

  • Wanneer je een rolstoelplaats wilt reserveren kun je contact opnemen met ons bespreekbureau via bespreekbureau@musisenstadstheater.nl of 026 - 443 73 43. Bekijk hier de openingstijden van het bespreekbureau.

  • Dit kan via de website van Ticketmaster. Maak een account aan en bestel tickets voor het gewenste evenement. Voor vragen rondom de verkoop van Ticketmaster verwijzen we je graag naar de website van Ticketmaster.